День Астероїда: Пильнуйте каміння, що падає з неба!
30 червня 2017 р.

30 червня 1908 року вогняна куля була помічена, пролітаючою в ранковому небі у віддаленій частині Росії. Через декілька секунд повітря було розірване вибухом, енергії якого було достатньо, щоб знищити ділянку лісу розміром з Токіо. Цей вибух повалив близько 80 мільйонів дерев.

Земля затремтіла, у місті, що знаходиться на відстані 60 кілометрів від епіцентру, вікна в хатах розбились і люди відчули теплову хвилю.

На щастя, місце, де відбувся цей катастрофічний вибух, було віддалене і практично ніхто там не жив, саме тому не було повідомлень про людські жертви.

Ця подія відома під назвою "Тунгуська подія". Вважається, що причиною був астероїд, який вибухнув на висоті 10 км на землею. Довжина цього астероїда була як мінімум вдвічі більша білого кіта.

Коли це сталось 109 років назад, людство було не в змозі передбачити такі події. Але на сьогоднішній день існує багато місій для пошуку і спостереження астероїдів.

Щороку 30 червня відзначається річниця Тунгуської події. Люди по всьому світу святкують Міжнародний Дня Астероїда. Цей день присвячений приверненню уваги людей до ризику можливого зіткнення з астероїдом у майбутньому. Також, цей день це можливість обговорити шляхи зменшення ризику цієї загрози з космосу.

Приєднуйся!

Якщо ти маєш бажання приєднатись, або просто дізнатись більше про астероїди, можеш переглянути список подій Дня Астероїда, що відбудуться по всьому світу asteroidday.org/event-guide/ або спробуй один з наших заходів.

Також ти можеш приєднатись до полювання на астероїди і допомогти відслідковувати їх шляхи у Сонячній Системі за допомогою Agent NEO і Asteroid Tracker.

Крутий факт

Астероїди, більші за розміром ніж Тунгуський, зіштовхувались із Землею у минулому. 66 мільйонів років назад астероїд Чиксулуб знищив практично всіх динозаврів.

Зображення